Jak podpořit dítě s problémovým chováním ve škole /
Devět příběhů dětí, rodičů a učitelů, které ukazují co nejširší spektrum problémového chování (nejen) ve škole. Prostřednictvím těchto příběhů se autoři snaží naznačit, v jakých směrech mohou různé druhy problémového chování ovlivňovat život dítěte, jeho rodiny a lidí, kteří se podílejí na jeho vzdě...
Hlavní autor: | Divoká, Jana, 1975- |
---|---|
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Česky |
Vydáno: |
V Praze :
Pasparta,
2017
|
Vydání: | Vydání první |
Témata: | |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
LEADER | 02453nam a2200469 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 97667 | ||
003 | CZ PrNK | ||
005 | 20180103131443.0 | ||
007 | ta | ||
008 | 171012s2017 xr a e f 000 0 cze | ||
999 | |c 97667 |d 97667 | ||
020 | |a 9788088163725 |q (brožováno) | ||
040 | |a BOA001 |b cze |d ABA001 |e rda | ||
041 | |a cze | ||
044 | |a xr | ||
080 | |a 37 |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Divoká, Jana, |d 1975- |7 osa2017967167 |4 aut | |
245 | 1 | 0 | |a Jak podpořit dítě s problémovým chováním ve škole / |c Jana Divoká a kol. |
250 | |a Vydání první | ||
264 | 1 | |a V Praze : |b Pasparta, |c 2017 | |
300 | |a 135 stran : |b ilustrace ; |c 21 cm | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
500 | |a Obálkový podnázev: z pohledu dítěte, rodiče a učitele | ||
500 | |a Terminologický slovník | ||
504 | |a Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy | ||
520 | |a Devět příběhů dětí, rodičů a učitelů, které ukazují co nejširší spektrum problémového chování (nejen) ve škole. Prostřednictvím těchto příběhů se autoři snaží naznačit, v jakých směrech mohou různé druhy problémového chování ovlivňovat život dítěte, jeho rodiny a lidí, kteří se podílejí na jeho vzdělávání. Zároveň deklarují přesvědčení, že si každé dítě zaslouží naši podporu a žádná situace není tak špatná, abychom v ní nemohli najít alespoň špetku naděje na možné řešení. Každý příběh je vyprávěn ze tří různých perspektiv (dítěte samotného, rodiče a učitele). Za příběh jsou vždy řazeny otázky pro rodiče a vychovatele a tipy, které mohou pomoci nalézt řešení dané situace. Na závěr najdeme pohled odborníka a ukázky konkrétních aktivit ve škole i doma. | ||
650 | 0 | 7 | |a problémoví žáci |7 ph274386 |9 326873 |
650 | 0 | 7 | |a poruchy chování |7 ph124386 |9 185286 |
650 | 0 | 7 | |a etopedie |7 ph120024 |9 181692 |
650 | 0 | 7 | |a sebeúcta |7 ph441064 |9 488918 |
653 | |a děti | ||
653 | |a rodiče | ||
653 | |a učitelé | ||
653 | |a vzdělávání | ||
653 | |a výchova | ||
653 | |a příběhy | ||
655 | 7 | |a případové studie |7 fd133208 |9 192176 | |
910 | |a SOG001 | ||
942 | |2 ddc |c KN | ||
993 | |0 0 |1 315700359219 |2 ddc |4 0 |6 VF_37_000000000000000 |7 0 |9 210098 |a 189.00 |b 0 |c 359219 |d 2017-12-29 |e 2 |f CIT |g VF 37 |h 270.00 |i Kosmas |l VF |r 2021-10-13 |s 2021-05-18 |t 5 |w 2017-12-29 |x 142/2017 |y KN |